De gesprekken vinden plaats in mijn praktijk in Enschede of online. Heb je een afspraak op locatie, maar lukt het toch niet om fysiek langs te komen? Geen probleem we kunnen altijd overschakelen naar een online sessie.
Per keer gaan we ongeveer een uur aan de slag. Langer is niet wenselijk omdat de meeste mensen dan te vermoeid raken.
De kosten per sessie zijn €60,-. Het is mogelijk om na iedere sessie te stoppen, je zit niet aan een traject vast.
Wil je eerst even kennismaken? Dat kan! Ik bied een gratis en vrijblijvend kennismakingsgesprek van 30 minuten, zodat je kunt ervaren of ik bij je pas.
Gemaakte afspraken kunnen tot 24 uur van te voren kosteloos geannuleerd worden (per sms of mail). Bij later annuleren worden de kosten van een sessie in rekening gebracht.
Klachten
Ben je klant en heb je een klacht dan bespreek ik deze klacht graag. Omdat ik tijdens behandelingen telefonisch niet bereikbaar ben kan je het beste een mailtje sturen voor het maken van een telefonische afspraak waarin we de klacht bespreken. Indien nodig plannen we een gewone afspraak in.
Komen we er samen niet uit of bespreek je de klacht liever niet met mij dan kan je de klacht neerleggen bij de klachtenfunctionaris van Quasir.
- post: Quasir, Klachtenfunctionaris abonnementen, Postbus 1021, 7940 KA Meppel.
- e-mail: bemiddeling@quasir.nl t.a.v. Coördinator Klachtenbemiddeling
Deze onafhankelijke klachtenfunctionaris brengt de dialoog tussen ons op gang. Komen we er samen niet uit dan kan je formeel per brief een klacht indienen bij mij. De klachtenfunctionaris bemiddelt dan tussen beide partijen. Komen we er nog steeds niet uit? Dan kan je naar de geschillencommissie Stichting Zorggeschil. De geschilleninstantie doet een bindende uitspraak met de mogelijkheid van een schadevergoeding. In plaatst van de geschillencommissie kan je er ook voor kiezen om naar de rechter gaan.
Het indienen van een geschil kan – nadat de klachtenregeling is doorlopen – bij: ambtelijksecretaris@Zorggeschil.nl Meer informatie staat op: www.zorggeschil.nl