Algemene informatie reikibehandeling

Op dit moment geef ik alleen afstandsbehandelingen. Vanaf halverwege november heb ik een nieuwe praktijkruimte in Enschede waar ik ook reikibehandelingen kan geven. Mocht het niet mogelijk zijn om naar Enschede te komen dan kan er altijd gekozen worden voor een afstandsbehandeling.

Het wisselt per persoon wat je tijdens de behandeling voelt. De een voelt weinig de ander voelt veel gebeuren (vooral hooggevoelige mensen). Soms voel je de plek die behandeld wordt (bijvoorbeeld bij het behandelen van een blessure), veel mensen voelen de energie stromen en soms ervaar je misselijkheid of een borrelende buik op het moment dat er wat los komt.

Een behandeling duurt ongeveer een half uur en kost €30,- per keer. Het is niet mogelijk om van te voren in te schatten hoeveel behandelingen er nodig zijn. Je ontvangt van te voren een factuur voor de betaling.

Het is mogelijk om na iedere behandeling te stoppen, je zit niet aan een traject vast.

Een behandeling kan een tijd doorwerken, afhankelijk van hoe gevoelig je lichaam is. Denk hierbij aan vermoeidheid, het afvoeren van afvalstoffen (bijvoorbeeld diarree, zweten, extra vaak naar de wc moeten), dromen, flashbacks. Dit komt doordat er blokkades worden opgeheven of omdat er ruimte komt om iets te verwerken. Je kan dit ondersteunen door het de tijd te geven, door tijd voor jezelf te nemen en door mildheid naar jezelf toe. Ook helpt het om veel in de natuur te zijn, te mediteren, op je ademhaling te letten en gezond te eten en drinken.

Algemene voorwaarden

Privacy verklaring

Gemaakte afspraken kunnen tot 24 uur van te voren kosteloos geannuleerd worden (per sms of mail). Bij later annuleren worden de kosten van een sessie in rekening gebracht.


Klachten

Bent u klant en heeft u een klacht dan bespreek ik deze klacht graag met u. Omdat ik tijdens behandelingen telefonisch niet bereikbaar ben kunt u het beste een mailtje sturen voor het maken van een telefonische afspraak waarin we de klacht bespreken. Indien nodig plannen we een gewone afspraak in.

Komen we er samen niet uit of bespreekt u de klacht liever niet met mij dan kunt u uw klacht neerleggen bij de klachtenfunctionaris van Quasir.

  • post: Quasir, Klachtenfunctionaris abonnementen, Postbus 1021, 7940 KA  Meppel.
  • e-mail: bemiddeling@quasir.nl t.a.v. Coördinator Klachtenbemiddeling

Deze onafhankelijke klachtenfunctionaris brengt de dialoog tussen ons op gang. Komen we er samen niet uit dan kunt u formeel per brief een klacht indienen bij mij. De klachtenfunctionaris bemiddelt dan tussen beide partijen. Komen we er nog steeds niet uit? Dan kunt u naar de geschillencommissie Stichting Zorggeschil. De geschilleninstantie doet een bindende uitspraak met de mogelijkheid van een schadevergoeding. In plaatst van de geschillencommissie kunt u ook naar de rechter gaan.

Indienen van een geschil kan – nadat de klachtenregeling is doorlopen – bij: ambtelijksecretaris@Zorggeschil.nl Meer informatie staat op: www.zorggeschil.nl